perjantai 22. heinäkuuta 2011

54. Inspiration


Inspiroiduin tästä kuvasta tämänhetkisiin kynsiini, katsokaa siis kynsikuviakin vähän tältä kantilta, muuten ne voivat näyttää vähän... Omituisilta, ellei ideaa tajua : )

Omasta mielestäni onnistuin ihan hyvin ( : Etusormessa oleva viilto on muisto siitä, kun appelsiini ja puukko kohtasivat toisensa. Loppujen lopuksi se olikin viaton sivustakatsoja (eli minun sormeni) joka sai kärsiä : <

Samalla sain myös kiperän muistutuksen siitä, että sormissaan olevat haavat kannattaa muistaa tai sormet ainakin tarkistaa ennen kynsilakan poistoa, kynsilakanpoistoaine haavassa nimittäin... No, sattuu : D

Lähikuvaa peukusta:

Pohjalla OPI Natural Nail Base Coat,
sinisinä alla Models Own - Baby Blues ja essence - 52 Out Of My Mind,
valkoiset, pilviä esittävät läikät on tehty Wild & Crazy Montanalla,
glitterkuorrutus Turkista tuodulla, madonna -merkkisellä lakalla ja sävyhän oli 52,
mustat osiot Kissin koristelulakalla Konadeilla tehtyjä perhosia lukuunottamatta,
päällyslakkana toimi tuttu ja turvallinen Cesars Shopin Rapid Dry.

Hyvää viikonloppua kaikille!

- Derra

8 kommenttia:

  1. hei nyt mä derra tajusin ton idean !! :: D ei vitsi et oon fiksu~

    VastaaPoista
  2. sulla on kivan olonen blogi :)

    http://the-end-of-the-rainbow.blogspot.com

    p.s jos kiinnostaa mun blogi ja ryhdyt lukijaks (ilmottele), nii voin ruveta sun :)

    VastaaPoista
  3. Sulle ois palkinto mun blogissa : )
    http://nailsareworthloving.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. erika, kiitoksia, käyn kurkkaamassa : )
    Teea', kiitos paljon! : o Tuli kyllä yllätyksenä : )

    VastaaPoista
  5. Onpa ihanan persoonalliset, Kauniit kynnet :)

    VastaaPoista
  6. Tosi nätit kynnet ja tämmönen juttu mulla olis kanssa:

    http://sonnela.blogspot.com/2011/08/5-lemppareinta-kynsiblogia.html

    :)

    VastaaPoista
  7. RvaM, kiitoksia : )
    Sonne, kiitos paljon! Yllätyin 8)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...